Politika kvality společnosti
POLITIKA SPOLEČNOSTI UNICAM SYSTEM s.r.o. |
Vyhotovil/schválil: Zdeněk Čech |
Datum: 1.1.2017 |
Vydání: 2017_01 |
Základním záměrem společnosti UnicamSystem s.r.o. (dále jen Unicam) je stát se významným dodavatelem mezinárodních dopravních služeb v oblasti přepravy automobilů pro zákazníky v automobilovém průmyslu. Politika společnosti je založena na využívání všech sil a prostředků pro splnění legislativních a zákaznických požadavků a potřeb, především s důrazem na kvalitu služeb,bezpečnost práce a životního prostředí. Důležitou součástí naší strategie je získávání zpětných informací od zákazníků, týkajících se jejich spokojenosti s poskytovanými službami a v neposlední řadě i spokojenosti zaměstnanců a všech zainteresovaných stran.
Vedení společnosti Unicam se zavazuje:
- neustále zlepšovat systém managementu kvality v souladu s normou ISO 9001:2015;
- poskytovat kvalitní a maximální služby svým zákazníkům, které splní a předčí jejich požadavky;
- k trvalému uspokojování zákaznických služeb vysoké kvality a úspěchem v konkurenceschopnosti s rozhodujícím faktorem pro dosažení prosperity;
- vytvářet potřebné organizační, personální a finanční zdroje pro udržování a rozvoj systémů společnosti;
- k zajišťování stálého zlepšování a inovaci služeb a následné informovanosti o nově zavedených a rozvíjených technologiích;
- ve vytváření podmínek pro všechny zaměstnance, aby měli kladný vztah ke kvalitě s rychlou reakcí na nové požadavky ke zvyšování úrovně kvality;
- poskytování účinné pomoci při školení a vzdělávání zaměstnanců, aby byli způsobilí plnit všechny požadavky a cíle společnosti;
- k zajišťování způsobilosti pracovníků pro poskytování služeb na vyšší úrovni dle normy systému managementu kvality a jejich přesvědčení, že zabezpečování kvality našich služeb je úkolem všech zaměstnanců společnosti;
- ve vztahu k dodavatelům rozvíjet aktivní spolupráci při realizaci kvalitních služeb a ostatních vzájemných požadavcích;
- v oblasti BOZP plnit povinnost platných právních předpisů a jiných požadavků v oblasti kvality;
- zlepšovat podmínky při pracovních procesech a preventivními opatřeními pečovat o ochranu životního prostředí a snižovat negativnídopady činností firmy na životní prostředí a prevenci v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci;
- prosazovat zavedení managementu bezpečnosti a ochrany zdraví při práci u spolupracujících či subdodávajících společností;
- důsledně dodržovat bezpečnostní předpisy a minimalizovat tak vznik pracovních úrazů a nemocí z povolání;
- pravidelně proškolovat a prakticky vzdělávat zaměstnance a zároveň zvyšovat jejich úroveň vůči havarijní připravenosti.
Hlavní zásady politiky managementu kvalityzapracuje vedení společnosti do konkrétních cílů s určenými odpovědnostmi a termíny plnění. Vedení společnosti Unicam dále očekává od všech zaměstnanců loajalitu, dodržování firemní kultury a ztotožnění se s přijatou politikou a cíli managementu kvality.
Vedení společnosti v tomto smyslu zdůrazňuje:
- dodržovat všechny stanovené postupy v rámci systému managementu kvality a BOZP;
- zabránit úniku firemních interních informací;
- podávat průběžně návrhy na zlepšení procesů a rozšiřování poskytovaných služeb a důsledně ověřovat každé navrhované řešení ke zlepšení a bezodkladně je zavádět do praxe;
- ve styku se zákazníkem dodržovat všechna pravidla stanovená vedením společnosti a podílet se tak na budování partnerských vztahů se zákazníkem;
- dodržovat veškeré postupy a pokyny, vycházející z platné legislativy a zákonů;
- v rámci technických i ekonomických možností minimalizovat vznik odpadů a emisí, vznik úrazů a nemocí z povolání;
- pravidelným proškolováním zvyšovat povědomí vlastních zaměstnanců i zaměstnanců externích firem o bezpečnosti práce a ochrany zdraví při práci;
- zajistit, aby veškeré činnosti ve společnosti byly doprovázeny důslednou ochranou zdraví zaměstnanců.